22 iulie 2008

Ramas bun


Ea este Saku.Saku chan.Sau mai bine zis : A FOST.Pentru ca astazi acest membru drag al familiei mele,s-a stins...
Tristetea m-a coplesit si-as vrea sa scriu cateva randuri despre ea,despre veselia ei.Scriu plangand pentru ca mi-a fost tare,tare draga.
Am primit-o pe Saku in dar de la cele 2 nepoate ale sotului meu in Ajunul Anului Nou 2005-2006.La inceput nu am fost prea incantata dat fiind mizeria pe care o fac pasarile,eu avand antecedente din copilarie.Dar fiindca Edi isi dorea tare mult o vietate in casa[el isi dorea catel de fapt] asa ca a fost dispus sa o adopte pe Saku.Cu mari promisiuni de a o hrani si ai face curat.Bineanteles ca nu a durat decat o sapatamana pana ce promisiunile au fost uitate.
La inceput mi-a fost teama de ea pentru ca musca cu ciocul ei ascutit pana la sange.Sotul meu era cel care ii facea curat si care incasa muscaturile.Treptat ,eu fiind toata ziua cu ea acasa,s-a obisnuit mai mult cu mine,eu hranind-o si vorbind cu ea tot mereu.
De cand am luat-o isi striga singura numele.Era asa de dragalasa atunci cand vedea ca nu este bagata in seama incepea sa-si strige numele ca sa-i acorzi atentie.Ii dadeam drumul din casuta ei zilnic,seara dupa ce mancam si tot singurica intra la loc.Cel mai mult ii placea sa-i dam drumul inainte de a spala vasele pentru ca atunci cand imi vedeam de aceasta treaba domestica ,ea venea pe umarul meu si de acolo incet cobora pe brat pana imi ajungea in palme,pe care evident le faceam caus ca sa se stranga apa,iar ea sa se balaceasca.Ma stropea din cap pana in picioare cu balaceala ei insa ma amuza teribil.Dupa ce termina,se urca frumusel inapoi pe umar unde incepea sa se frece de tricoul meu ,ca sa se stearga.
Ii placea sa rupa hartiute subtiri pe care apoi si le infigea in coada,de ziceai ca-i paun!Si incercam sa o enervez furandu-i-le.Ii placea sa fie mangaiata si de multe ori a adormit in causul mainilor noastre.Si,vai,ce scandal facea atunci cand nu o bagai in seama.
Imi tinea comapanie atunci cand gateam si vorbeam cu ea...Imi va lipsi enorm...mi-a lasat un gol in suflet pe care nu-l pot umple caci Saku nu se mai intoarce...
Sper ca ai ajuns in raiul pasarilor si mai sper ca acolo sa-ti fie bine.Imi va fi dor de tine,mica mea prietena,de cantatul tau,de veselia ta...Te-ai stins si odata cu tine si dorinta mea de a mai avea vreodata o alta necuvantatoare.Doare prea mult despartirea ...Ramas bun,micuto...

Niciun comentariu: