25 iunie 2009

























































Gardina zoologica ambulanta a sosit de vreo 2 saptamani in oras.Insa prichidelul nu s-a simtit bine pentru a o vizita.
Asa ca duminica,desi nu era totalmente intremat,am hotarat sa mergem sa vedem animalele.
Era o caldura groaznica.Mi-a fost tare mila de bietela animale.Ursul cel putin era disperat acolo in cusca.Asta pana sa inceapa sa-i toarne printr-o teava apa rece,sa se balaceasca.
Toate animalele erau inchise in custi,evident,dar eu credeam totusi ca au ceva mai mult spatiu.Oricum ar fi fost insa,nici urma de miros urat.
Haruto era numai ochi.La un moment dat am ajuns la puisorii de gaina si am luat unul in palme sa i-l dau mai aproape,sa-i vad reactia.Si-a pus obrajelul pe puful puisorului.Apoi i-am dat drumul si Haruto dadea semne ca ar fi vrut sa-i atinga.L-a tinut tati acolo langa ei,dar el nu voia puisorii ...ci mancarica lor!
Am vazut rand pe rand toate animalele.Frumoase toate.Papagalul cel mare ce era mai rapciugos,dar in rest toate erau foarte bine ingrijite.
Am vazut si o mica reprezentatie cu maimutele dresate.
Caldura ne-a invins in cele din urma si ne-a gonit din mijlocul animalelor.Haruto a adormit ca de obicei in scaunelul lui.
Nu stiu daca a inteles ceva,dar stiu ca i-a placut,caci tare se mai chitaia cand vedea vreun animal,intinzand manutele spre el.

Niciun comentariu: