4 februarie 2009

Leapsa

E prima data, de cand am blogul, cand intru intr-un joc.Am luat o ,,leapsa,,de la ANA si trebuie sa raspund.
M-am tot gandit ce sa raspund.Nu ca ar fi atat de grea intrebarea,dar m-am tot gandit :oare ce-mi prisoseste?
Noi ne-am mutat acum un an si jumatate in casa socrilor mei,iar la o luna de la mutare socrul meu a murit.Odata cu mutarea am mai aruncat din lucruri,desi toate erau aproape noi.
Ce ma apasa pe creieri sunt hainele.Multe.Acum mai am ramase de la bebe.Si de la Edi,unele chiar noi ca nu a apucat sa le imbrace.Plus 2 carucioare de bebe.Cam asta ar fi ce-mi prisoseste mie...insa ...
In casa socrilor mei,care este construita de vreo 13 ani,nu s-a mai facut curat,decat foarte superficial,de la darea ei in folosinta.Soacra mea e o femeie foarte comoda,in plus casa este foarte mare si ea de ceva timp sufera de reumatism.
La etaj,unde locuim totul este ok ,pt ca noi am facut curat inainte de a ne muta,insa mai avem un dormitor in care sunt lucruri si mobila de ale ei,saltele vechi ,saci cu te-miri-ce in ei...plus ca a murit socrul in septembrie 2007 si nici acum nu i-a aruncat lucrurile.
Deci,ceea ce este in plus in casa mea sunt vechiturile soacra-mi ...si ca un spirit de gluma,chiar si soacra!
As da aceasta leapsa mai departe Biancai,Sabinei,Ruxandrei,Irinei,lui Mononoke si lui Basse.

Niciun comentariu: